LOGIN

Cum procedezi în caz de daună

 

 

 

În cazul producerii unui eveniment asigurat, asiguratul va prezenta asigurarea medicală de călătorie cadrului medical care se va ocupa de acesta şi va lua legatura telefonic (gratuit) cu biroul de asistenţă medicală care-l va sfătui, pe acesta sau pe medic, asupra modului de tratare a urgenţei.

 

În caz de repatriere, biletul de întoarcere în ţară se va preda oficiului extern de asistenţă medicală.

 

Daca asiguratul a efectuat plăţi, acestea vor fi despăgubite la întoarcerea în ţară de către societatea de asigurări, în limita celor recunoscute de către oficiul extern de asistenţă medicală.

 

Paşi de urmat pentru deschiderea dosarului de daună:

 

În cazul producerii unui eveniment asigurat trebuie să contactezi compania de asistenţă medicală corespunzatoare asiguratorului la care ai încheiat poliţa de asigurare în maxim 48 de ore. Acestea sunt datele pe care trebuie să le ai la îndemană:

– nume şi prenume asigurat;
– număr telefon de contact;
– numărul şi seria poliţei;
– informaţii complete despre evenimentul produs.

 

Unde trebuie să suni:

 

Datele de contact pentru fiecare asigurator în caz de eveniment asigurat sunt:

♦ Allianz-Tiriac (Mondial Assistance): +40.21.312.22.36 / +40.21.312.22.38
♦ Asirom (Coris): +40.21.201.90.30
♦ Astra (Coris): +40.21.201.90.30
♦ City Insurance (Coris) : +40.21.201.90.44
♦ Euroins (Coris): +40.21.201.90.30
♦ Generali (Europ Assistance) : +40.313.202.020 / +36.14.58.44.38
♦ Groupama, (Europ Assistance) : +40.313.202.020 / +36.14.58.44.38
♦ Omniasig (Omniasig Assistance) : + 40.21.201.90.31
♦ Gothaer (Coris): +40.21.201.90.30
♦ Uniqa (Coris): +40.21.201.90.30

 

Asiguratul trebuie să prezinte poliţa de asigurare personalului medical.

 

Procedură pentru recuperarea contravalorii cheltuielilor plătite personal:

 

Documentele necesare la deschiderea dosarului de despăgubire sunt cele primite în momentul diagnosticului/tratamentului din partea furnizorul de servicii medicale, de exemplu:

– note de plată / chitanţe în original pentru tratamentul medical, documente ce includ: numele persoanei tratate, diagnosticul stabilit, detalii despre tratamentul medical administrat sau a serviciului medical prestat, data efectuarii acestuia);
– reţetele medicale prescrise trebuie să fie însoţite de documente doveditoare ale plăţii medicamentelor achiziţionate;
– fişa de externare şi note de plată pentru tratatmentul administrat;
– în cazul tratamentului dentar notele de plată trebuie să conţină informaţii detaliate privind tratamentul aplicat şi cauza care a determinat necesitatea intervenţiei;
– în cazul repatrierii cheltuielile se vor justifica pe baza chitanţelor şi a certificatului de deces cu indicarea de către medic a cauzelor decesului.

          Sfântu Gheorghe

 

 

 

 

 rezkakas-logo

    logo kingwash

logo mida

 

logo panzio

 

metabond logo

 

logo titi

 

      Întorsura Buzăului

 

logo acc

 

taxi victor tohonean

 

 

casa bradet

 

         Târgu Secuiesc

 

logo driveing zone

 

             Baraolt 

 

S.C. JENICO S.R.L.

   SERVICE AUTO

 

    PÉTER LÁSZLÓ II

     MAGAZIN PIESE

             AUTO

 

DEÁK F. ATTILA PFA

    SERVICE AUTO

 

 

mondial assistance logo rollover  omniasig rollover 37409 AllianzTiriac Logo rollover abc-asigurari-reasigurari rollover asirom rollover astra asigurari rollover carpatica rollover
gothaer rollover Groupama rollover logo euroins rollover UNIQA  negativ cmyk rollover credit europe asigurari rollover generali rollover city insurance rollover